ניהול מידע מקיף על החברה, כולל כתובות, מידע פיננסי, אנשי קשר ועוד.
ניהול מינויים של דירקטורים, מורשי חתימה ומנהלים בחברות שונות, כולל מעקב אחרי שינויים והבטחת עמידה בדרישות רגולטוריות.
ניהול שירותים חיצוניים מחברות כמו משרדי עורכי דין ורואי חשבון בצורה מרוכזת.
מערכת לניהול האחזקות של חברות וחברות בת בארגון.
ביצוע אוטומטי של תהליכים רגולטוריים באופן חכם ומתקדם.
ניהול תיעוד, ארכוב ושיתוף מסמכים בצורה מאובטחת, כולל חוזים, דו"חות ותעודות, יחד עם פעולות על אחזקות ומינויים בחברה.
המערכת מספקת כלים לניהול והפחתת סיכוני אי-ציות (כגון ניהול רשם חברות לפי חוק ודיווח על שינויים על מינויים בחברה), תוך אוטומציה של תהליכים רגולטוריים וניהול חכם של דרישות רגולציה משתנות. הפיצ'ר של האוטומציה מאפשר לארגונים לעמוד בתקנים ולצמצם סיכונים משפטיים ועסקיים בצורה יעילה וממוקדת.
המערכת מרכזת את כל המידע של החברה, כולל אחזקות, מינויים, מסמכים ומידע פיננסי במקום אחד, ומספקת גישה נוחה וממוקדת. כל המידע מעודכן בזמן אמת, מה שמאפשר שקיפות, חיסכון בזמן ויכולת מעקב אחרי שינויים בקלות וביעילות.
המערכת מעוצבת להתמודד עם ניהול מורכב של מידע ופעולות, תוך שמירה על חווית משתמש אינטואיטיבית ונוחה. היא מאפשרת למשתמשים לנהל את כל התהליכים בצורה קלה וברורה, גם במצבים של נתונים מרובים ודרישות רגולטוריות מורכבות, ומספקת כלי ניהול חכמים להבטחת ביצועים אופטימליים.
המערכת תאפשר אינטגרציה מלאה עם מערכות ממשלתיות שונות, כגון רשם החברות, לצורך עדכון ושיתוף מידע בצורה אוטומטית, מה שייעל את תהליכי העבודה ויפשט את ההתנהלות מול רשויות המדינה.
אנו נהנים מקשרי עבודה עם לקוחות אסטרטגיים במוצרים שונים, מה שמספק לנו גישה ישירה ויכולת להציע להם את המערכת החדשה, תוך ניצול הקשרים העסקיים לצורך הרחבת השימוש והפצה שלה.
המערכת תותאם באופן מלא לצרכים ולדרישות המקומיות של השוק הישראלי, תוך שמירה על עמידה בתקנות רגולטוריות ודרישות ספציפיות בישראל.
המערכת כוללת מגוון כלים מתקדמים המאפשרים לארגונים לנהל את תהליכיהם בצורה יעילה וחכמה יותר. בין הכלים ניתן למצוא מודול ליצירת דוחות מתקדמים, כלי לניהול אוטומטי של תהליכי ציות המבטיח עמידה מלאה בדרישות רגולטוריות, כן כלי ייעודי לשאלונים וסקרים, המספק יכולות לאיסוף משוב וניתוח נתונים.